روش‌های طراحی سایت روش‌های طراحی سایت .

روش‌های طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

برای یک کسب و کار، که به دنبال ارایه‌ی خدمات خود به مشتریان است، هیچ چیزی مهم‌تر از طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای وجود ندارد. طراحی یک وب سایت حرفه‌ای که بتواند مشتریان را جذب کند، آن‌ها را در صفحه نگه دارد و به تماس گرفتن ترغیب کند، کاری است که تنها می‌تواند توسط افراد متخصص این حوزه انجام شود. در ادامه به برخی از امکانات مهم در ارتباط با طراحی حرفه‌ای یک سایت شرکتی می‌پردازیم.

تجربه کاربری مناسب
فرض کنید، خدماتی دارید که می‌خواهید از طریق آن‌ها نیازهای مشتریان را برطرف کنید. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، این است که وقتی کاربر وارد صفحه می‌شود به راحتی به اطلاعات مورد نظر دست یابد و در اسرع وقت با شرکت شما تماس بگیرد. تجربه‌ی کاربری خوب در یک وبسایت چیزی است که می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

طراحی ریسپانسیو
امکانات مختلف سایت از قبیل منوها، زیر منوها و دکمه‌ها به راحتی دسترسی داشته باشند. طراحی ریسپانسیو، معیاری اجباری از دید گوگل است و در بهبود رتبه‌ی سایت بسیار اهمیت دارد. شرکت‌های ارائه کننده‌ی خدمات طراحی سایت، مانند ویکی دمی، امکانی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که با آن می توانند امکانات سایت را افزایش دهند.

طراحی رابط کاربری حرفه‌ای
طراحی یک رابط کاربری حرفه‌ای که بتواند کاربر را در مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد، بسیار هزینه‌بر است. این مورد، بر قیمت ایجاد و راه‌اندازی سایت تاثیر می‌گذارد.

امکانات سایت شرکتی
وقتی که یک سرمایه گذار می‌خواهد طراحی یک سایت را سفارش دهد، اولین چیزی که به آن فکر می‌کند، مطمئنا امکانات و ویژگی‌های یک وب سایت شرکتی است. در این مرحله باید در نظر گرفت، که آن کسب و کار قرار است چه خدماتی را به مشتریان ارائه ارایه کند، تا امکانات سایت، متناسب با آن طراحی شوند. در ادامه به امکانات ویژه‌ی یک سایت شرکتی اشاره خواهیم کرد.

  • پنل مدیریت حرفه‌ای
    به دلیل اینکه شرکت ارائه کننده‌ی خدمات، با مشتریان بسیاری سر و کار دارد، باید پنل مدیریتی‌ای داشته باشد، که دو ویژگی را در برگیرد. ویژگی اول این است که پنل، تمام خدمات را به سرعت در اختیار مشتریان قرار دهد. ویژگی دوم این است که مشتریان بتوانند، به آسانی از پنل، استفاده کنند.
  • فرم مالی
    داشتن فرم مالی در سایت یک شرکت، نیازی ضروری است. مشتریان با استفاده از فرم مالی، می‌توانند مبالغ مربوط به حق عضویت، فروش خدمات یا مشارکت مالی‌‌‌ را پرداخت کنند.

منبع: آکادمی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۴۸ توسط:sina موضوع: نظرات (0)