روش‌های طراحی سایت روش‌های طراحی سایت .

روش‌های طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

اگر از یک صاحب کسب و کار بپرسید که کدام سیستم مدیریت محتوا را برای طراحی سایت خودتان در نظر گرفته‌اید، یکی از جواب‌هایی که خواهد داد، مطمئنا وردپرس خواهد بود. ایجاد یک وب سایت با وردپرس یکی از گزینه‌های محبوبی است که به دلایل مختلف از سمت بسیاری از مشتریان مورد استقبال قرار گرفته است. نه تنها می‌توان از وردپرس به طور رایگان استفاده کرد، بلکه استفاده از آن بسیار آسان است. علاوه بر این‌ها، سایت‌هایی که با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا طراحی می‌شوند، معمولا رتبه‌ی بالایی در گوگل دریافت خواهند کرد.
شاید برایتان جالب باشد که 32% از کل وبسایت‌های جهان با وردپرس طراحی شده‌اند. به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد وردپرس، بسیاری از قوی‌ترین برندهای جهان ازجمله مجله‌ی تایم، فیسبوک، نیویورکر، دیزنی و سونی این CMS را برای طراحی وبسایت‌هایشان در نظر گرفته‌اند. طراحی اکثر قسمت‌های پروژه از جمله قالب‌های وردپرس بسیار آسان است و هر فردی بدون کمترین دانشی، می‌تواند آن را انجام دهد. همچنین وردپرس پلاگین‌هایی دارد که به راحتی برای طراحی قسمت‌های مختلف وبسایت قابل استفاده هستند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
اگر بخواهیم در مورد هزینه‌ی طراحی سایت با وردپرس حرف بزنیم، موضوعات بسیاری وجود دارند که باید در نظر بگیریم. در همین ابتدا باید اشاره کنیم که ممکن است یک سایت، طراحی ساده‌ و ارزانی داشته باشد که از دید کاربر عادی قابل تشخیص نباشد. بنابراین، دانستن عوامل تاثیرگذار بر نرخ طراحی سایت با وردپرس بسیار ضروری است. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

طراحی قالب اختصاصی با وردپرس
همان طور که اشاره شد، برای یک سایت شخصی می‌توان از قالب‌های آماده‌ وردپرس استفاده کرد اما برای یک وبسایت شرکتی یا فروشگاهی که به امکانات فراوانی نیاز دارد، استفاده از قالب‌های آماده راه‍گشا نیست. همین موضوع، می‌تواند در افزایش قیمت طراحی سایت موثر باشد.

منبع: آکادمی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

 

برچسب: طراحی سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۳۷ توسط:sina موضوع: نظرات (0)